- Na slovenske ceste je zapeljal novi Citroën C3, četrta generacija priljubljenega modela, ki prinaša svežino v evropski avtomobilski segment B. S svojim prepoznavnim in modernim dizajnom je novi Citroën C3 zasnovan za vse, ki cenijo zanesljivost, udobje, praktičnost in inovativne rešitve.
Na današnji novinarski konferenci so predstavniki podjetja C Automobil Import d.o.o. Leon Malovrh, vodja prodaje, Rok Marolt, vodja produkta in izobraževanj, in Milena Babič, predstavnica za odnose z javnostmi, predstavili ključne lastnosti novega modela, medtem ko so imeli predstavniki medijev prvič priložnost sami preizkusiti vozilo.
Leon Malovrh, vodja prodaje C Automobil Import d.o.o: »Novi C3, tako električni kot bencinski, predstavljata novo poglavje za našo znamko, ki še naprej ostaja zvesta zavezi o zagotavljanju cenovno dostopnih vozil. Cilj modela ë-C3 je omogočiti široko dostopnost 100-odstotno električnega vozila po privlačni ceni. Osnovna različica s 320 km dosega bo na voljo od 23.300 evrov s Citroën financiranjem oziroma 16.100 evrov z odbito eko-subvencijo Borzen. To je zares odlična cena. Prav tako pa je bencinska različica dostopa za 14. 990 evrov s Citroën financiranjem. Do konca letošnjega leta je naš cilj prodati 200 bencinskih in 10 električnih vozil. V letu 2025 pa 800 bencinskih in 170 električnih vozil.«
Novi C3 s svojim drznim in izstopajočim dizajnom pritegne poglede na cesti, doseg ë-C3 pa zlahka zadostuje vsakodnevnim potrebam po mobilnosti. A ta avtomobil ni le vizualno privlačen – z zavezo o cenovni dostopnosti postavlja nov standard, s katerim omogoča širši dostop do električne mobilnosti.
Rok Marolt, vodja produkta in izobraževanj, je izpostavil udobje novega modela: »Ë-C3 je večji in bolj prostoren od predhodnika, z novim vzmetenjem, višjo sedežno pozicijo ter drznim SUV dizajnom, ki presega klasično ovalno obliko, po kateri je bil model dolgo znan. Končno imamo tudi mi v segmentu B mali mestni avto na električni pogon, ki predstavlja pomembno prelomnico za električno mobilnost. V ospredju novega C3 pa je še vedno filozofija udobja. Prvič sta združena priznano vzmetenje Citroën Advanced Comfort® in popolnoma novi sedeži Citroën Advanced Comfort®, ki skupaj omogočata občutek lebdenja na leteči preprogi. Citroën je s tem ponovno dokazal, da je vodilni v segmentu, ko govorimo o udobju.«
Milena Babič, predstavnica za odnose z javnostmi C Automobil Import d.o.o., pa je poudarila: »Četrta generacija modela C3, najbolj priljubljenega Citroëna, je že od prvega lansiranja 2002 pridobila zaupanje mnogih voznikov, kar potrjujejo tudi izjemni rezultati. V Sloveniji je bilo prodanih skoraj 20.000 vozil, po svetu pa je bilo prodanih več kot 5,6 milijona vozil. Novi C3 prav ponosno stoji na čelu družine novih modelov, ki bodo igrali pomembno vlogo pri krepitvi naše blagovne znamke v Evropi, in bo omogočil še večjo konkurenčnost na trgu. Verjamemo, da bo navdušil tako zveste dolgoletne kot tudi nove kupce.«
Od danes naprej ne spreglejte novega Citroëna C3 na slovenskih cestah. Pripravljen je, da vas navduši z udobjem, zanesljivostjo in prepoznavnim stilom. Ta sodoben mestni avtomobil je zasnovan tako za urbano okolje kot tudi za daljše poti izven mesta, pri čemer nudi vse, kar potrebujete za udobno in varno vožnjo. V prodajnih salonih po vsej Sloveniji si ga lahko ogledate in preizkusite vsi, ki iščete vozilo, ki združuje izjemno udobje in varčnost. Citroën C3 je tu, da vam prinese novo izkušnjo vožnje in postane zanesljiv sopotnik na vseh vaših poteh.
Mogoče vam bo všeč tudi
Geely na konferenci COP29 predstavil vizijo in dosežke za bolj zeleno prihodnost
DS Automobiles razkriva ime in notranji ambient svoje naslednje kreacije
Dinamična in vsestranska: druga generacija Audija Q5 Sportback
Miha Šimenc, slovenski smučarski tekač, z električnim Berlingom na poti do vrhunskih rezultatov
Fiat Grande Panda še pred uradno predstavitvijo osvojila prvo mednarodno nagrado