Land Cruiser 3.0 D-4D

Toyota Land Cruiser ni vaš tipični traktor. V primerjavi s priljubljenimi 4×4 konjički, ki jih vozijo dobro podkovani prebivalci zahodnega Londona kupujejo Land Crusierja vozniki, ki dejansko potrebuje velik in zmogljiv off-roader. Zato je zelo možno, da ta najnovejša verzija ne bo pozdravljena z velikimi pričakovanji glede njenih “go-anywhere” zmožnosti.
Najnovejša različica je bila izpopolnjena. Vozilo je po izgledu malo bolj močno, zaradi bolj agresivnih kolesnih lokov, nižjega odbijača in bolj povdarjeno kromovo prevleko. Vozilo je v primerjavi s prejšnjim modelom daljše za 45mm, kljub temu, da ima enako kolesno osnovo.
Če je bil prejšnji Land Cruiser dober v divjini, potem je tale prav odličen. Opremljen je s celotnim naborom off-road tehnike. Vendar pa je treba povedati, da je vsa resna oprema možna le pri najboljšemu LC5 modelu. Ta model ima funkcijo multi terrain select, možnost zaklepa zadnjega diferenciala in aktivno kontrolo višine za zadnjo vzmetenje. Prav tako je dobil nov Crawl kontrolni system z možnostjo izbire petih različnih crawl (plazilnih) hitrosti, ki ohranjajo vozilo pri optimalni hitrosti, glede na teren. Tako, da se vozilo giblje na mehkejši in bolj zanesljiv način kot bi to pričakovali. To omogoča vozniku, da se osredotoči na usmerjanje vozila. V primerjavi z osnovnimi kontrolnimi sistemi za spuščanje po hribih deluje ta tudi pri vožnji na hrib in vzvratni vožnji.
Nov dodatek je tudi Steering Angle displaj, ki prikaže v katero smer so usmerjena kolesa. Kamera na sprednji starni vozila kaže pot pred vozilom s perfektno jasnostjo. Če se izgubimo zunaj na polje nam satelitska navigacija na satelitski mapi pokaže pot, ki smo jo prevozili, tako, da lahko brez problema najdemo pot domov.
Pri cestni vožnji je Land Crusier zelo sposoben, pri čemer mu pomaga prilagodljivi “dušilni” system, ki pomaga pri obvladovanju večine SUV poskakovanja. Vendar pa ni tako prefinjen ali tako luksuriozen v kabini kot je to pri konkurenci, saj se že iz samega vozila vidi, da je bil izdelan kot delovno vozilo.
Plusi: Zelo dobra off-road zanesljivost, praktičnost in robustnost, izboljšane vozne zmogljivosti.
Minusi: Visoka cena če hočete le off-road zmogljivosti, glasen dizelski motor, cenena plastika v kabini vozila.
Specifikacije:
Motor: 3.0-litre, štiri cilindri
Moč: 127 kW pri 3400rpm
Navor: 410 Nm pri 1600rpm
Menjalnik: Automatic
Prestav: 6
Pogon:2 in 4-kolesni
Zavore: zračno hlajeni diski, ABS & EBD
Največja hitrost:175 km/h
0-100km/h: 12,4s
Emisije CO2: 214g/km
Povprečna poraba: 8,5L/100km
Prostornina posode za gorivo: 87L
Gorivo: Diesel
Zavore: ABS
Varnost: ESC
Prostornina prtljažnika: 621/1151L
Obračalni krog: 11.6m
Masa vozila: 2155kg
Platišča: 18 inčev
 

Deli novico s prijatelji