- CITROËN POSPEŠUJE RAST V INDIJI, JUGOVZHODNI AZIJI IN JUŽNI AMERIKI: NOVI C3 AIRCROSS Z VZDRŽLJIVO ZUNANJOSTJO TER PROSTORNO IN GOSTOLJUBNO NOTRANJOSTJO
Citroën predstavlja novi C3 Aircross, družinski B-SUV z vzdržljivo zunanjostjo ter prostorno in gostoljubno notranjostjo. Model je nastal kot plod lokalnega sodelovanja ter je zasnovan posebej za kupce v Indiji, jugovzhodni Aziji in Južni Ameriki. Novi C3 Aircross, ki je z vidika oblikovne zasnove popolnoma zvest Citroënovi identiteti in ima vse značilnosti drznega in vzdržljivega SUV-ja, se bo v Indiji in Južni Ameriki začel tržiti leta 2023, v Indoneziji, ki je za znamko Citroën nov trg, pa leta 2024.
Novi C3 Aircross nedvomno pooseblja celotno identiteto znamke Citroën. Prav tako nosi v sebi čisto vse značilnosti pravega modela B-SUV, ki bo zagotovo konkurenčen na vseh trgih. Kupcem ponuja prepričljivo razmerje med ceno in zmogljivostjo. Ta novi model SUV in že lansirani novi kompaktni C3 predstavljata ključno etapo v Citroënovi strategiji mednarodne rasti. Cilj znamke je do leta 2025 realizirati 30 % svetovne prodaje izven Evrope.
Indija, jugovzhodna Azija in Južna Amerika so potencialni trgi, ki bodo pomembno prispevali k mednarodnim ambicijam znamke Citroën. Leta 2022 se je število registriranih vozil znamke Citroën v Indiji in azijsko-pacifiški regiji v primerjavi z letom 2021 povečalo za 56,9 %, v Južni Ameriki pa za 21,2 %. V Indiji je Citroën leta 2022 zabeležil 6.588 registracij novih vozil (+872,6 %), v Braziliji +37,6 % (32.128) in v Argentini +11,3 % (13.846).
Novi C3 Aircross zvesto povzema Citroënove gene, saj velja za vzdržljivega in edinstvenega SUV-ja, ki je na voljo v 5- in 7-sedežni različici. V Indiji in Južni Ameriki pa bo na voljo od konca leta 2023. Od leta 2024 dalje bo na voljo tudi v Indoneziji, novem trgu za Citroënove dejavnosti, ki je bil napovedan oktobra 2022, in sicer v sodelovanju s skupino Indomobil kot edinim distributerjem.
»Uspeh Citroënove strategije za globalni razvoj poslovanja, po katerem namerava znamka do leta 2025 doseči 30-odstotni delež prodaje zunaj Evrope, je odvisen od naše konkurenčne sposobnosti in pridobivanja strank v več regijah. V sklopu naše strategije se nameravamo širiti v ključnih regijah ter na visoko potencialnih in hitro rastočih trgih, pri čemer bomo našim strankam ponudili raznoliko in cenovno dostopno ponudbo, ki bo primerna za lokalni trg in tudi izdelana na lokalni ravni. To je ponudba, ki izstopa iz množice in ugodi potrebam voznikov in njihovih družin, hkrati pa jim zagotavlja najbolj brezhibno uporabniško izkušnjo med vsemi proizvajalci avtomobilov. Novi C3 Aircross bo zaznamoval nov mejnik znamke Citroën, saj bomo z njim uspeli nagovoriti nove stranke, ki iščejo privlačen, varčen in prostoren družinski B-SUV,« pravi Thierry Koskas, generalni direktor znamke Citroën.
PRAVI IZDELEK OB PRAVEM TRENUTKU
Citroën je zasnoval svoj novi model C3 Aircross, 4,32 metra dolgo vozilo, ki je na voljo tako s petimi kot tudi sedmimi sedeži, saj mu želi zagotoviti vse potrebno za vstop na zelo konkurenčen in hitro rastoč segment B-SUV na indijskem, indonezijskem in južnoameriškem trgu.
V INDIJI je segment B-SUV razdeljen na dva podsegmenta, odvisno od davkov, ki veljajo za dolžino vozila. Prodaja modelov, daljših od 4 metrov, se je leta 2022 v primerjavi z letom 2021 povečala za 32 %, v enem letu pa je bilo prodanih približno 4 milijone primerkov (366.432 avtomobilov leta 2022), kar predstavlja približno 9,9 % trga. Vzporedno s povečanjem števila voznikov v zadnjih letih se je povečalo tudi število ponujenih vozil v podsegmentu B-SUV, zaradi česar je ta izjemno konkurenčen.
»V Indiji odločitev o nakupu vozila B-SUV sprejme celotna družina, pogosto pa se posvetuje tudi s prijatelji. Čeprav so finančne zmožnosti in skupni stroški lastništva seveda glavni dejavnik nakupa, indijske družine zelo cenijo izvirno oblikovno zasnovo, statusno držo vozila na cesti in visoko raven splošnega udobja v kombinaciji s prostornostjo, modularnostjo, povezljivostjo in funkcionalnostjo, saj se zavedajo, da te lastnosti vozila odražajo njihov življenjski slog in statusni simbol. Zato smo se potrudili, da bo novi C3 Aircross za te družine resnično zaželen in dostopen,« je povedal Saurabh Vatsa, direktor družbe Citroën Indija.
Potrošniki imajo danes omejeno izbiro pri iskanju cenovno dostopnega družinskega vozila, ki je dovolj prostorno in tako vsestransko, da lahko prevaža do sedem oseb, ter ponuja privlačno oblikovno zasnovo SUV-ja, dobro zmogljivost in najnovejšo tehnologijo. Do lansiranja novega C3 Aircross so imele družine, ki potrebujejo vozilo s sedmimi sedeži, dejansko na voljo edino enoprostorsko vozilo, ki pa je seveda veliko manj elegantno.
»Novi C3 Aircross bo nedvomno zadostil potrebam naše države, saj vozila SUV predstavljajo skoraj 40 % celotnega tržnega deleža. Glede na to, da povpraševanje še naprej hitro narašča, so se vozila B-SUV uveljavila kot ena od najuspešnejših karoserijskih različic tega segmenta. Ekipe z vsega sveta so sodelovale z lokalnimi ekipami pri izdelavi novega vozila, ki bo idealno za Indijo in se bo umeščalo med nova Citroëna C3 in C5 Aircross,« dodaja Roland Bouchara, generalni direktor podjetja Stellantis Indija.
V Indoneziji trg hitro dozoreva in ponuja velike možnosti za rast. Pričakuje se, da se bo prodaja vozil med letoma 2021 in 2030 podvojila, kar pomeni, da bo to najhitreje rastoči trg v jugovzhodni Aziji in drugi najhitreje rastoči trg v Aziji. Skoraj 70 % vozil, prodanih v državi, je sedem sedežnih (enoprostorska vozila in SUV-ji), od leta 2016 pa naraščajoče povpraševanje po vozilih B-SUV pomaga temu segmentu doseči 20 % trga.
V Južni Ameriki je Citroën v Braziliji in Argentini že dosegel zelo dinamično rast, njegov ambiciozni cilj pa je med letoma 2021 in 2024 početveriti tržni delež. V zadnjih petih letih je segment B-SUV rasel najhitreje in zdaj predstavlja 20,5 % trga, medtem ko segment B petvratnih limuzin predstavlja le nekaj manj kot 7 %. Poleg tega je ta segment tudi najbolj konkurenčen, saj v Braziliji zajema že 16 vozil, v Argentini pa kar 17. Vendar pa bo novi C3 Aircross edini B-SUV, ki bo ob začetku prodaje v drugi polovici leta 2023 ponujal opcijo 7 sedežev.
NA ZUNAJ VZDRŽLJIV, V NOTRANJOSTI PROSTOREN IN GOSTOLJUBEN
Novi C3 Aircross je 4,32 metra dolg družinski B-SUV z vzdržljivo in izrazno oblikovno zasnovo. Ponaša se z mogočnim prednjim delom z visokim pokrovom motornega prostora, Citroënovim svetlobnim podpisom v obliki črke Y in dvojno okrasno masko, ki jo poudarja spodnji zaključni element, ki se uspešno spopada s spremenljivimi razmerami na cesti. Njegovo silhueto odlikujejo 200-milimetrska oddaljenost od tal, ki je med največjimi v tej kategoriji.
Širok stebriček zadnjega vogalnega stekla poudari navpičnost in mogočnost karoserije, medtem ko elegantna zadnja vogalna stekla poudarjajo občutek svetlobe in prostornosti za potnike. Stekla in dolga zadnja vrata še poudarijo občutek višine, svetlobe in vidljivosti ter omogočajo enostaven dostop do zadnjih vrst sedežev.
Če si želijo kupci privoščiti model, ki odraža njihovo podobo, lahko v vsaki regiji svoje vozilo tudi personalizirajo z dodatki in dodatno opremo, ki je na voljo iz širokega nabora opcijske opreme. Vsi dodatki so zasnovani tako, da izpostavijo značajske poteze vozila in njegovo prisotnost na cesti. Poleg tega Citroënova legendarna ponudba dvobarvne karoserije s črno streho ustvari privlačen kontrast za lastnike, ki želijo svojemu vozilu dodati pridih izvirnosti.
Citroënova zaveza, da voznikom in potnikom zagotovi neprimerljivo varnost in udobje v vozilu, se odraža v vsaki podrobnosti novega vozila C3 Aircross. Vožnja v prostorni potniški kabini je pravi užitek zavoljo vzmetenja, ki je nastavljeno tako, da zagotavlja največje udobje in zmanjšuje nagibanje karoserije v težkih prometnih razmerah in na poškodovanih cestnih površinah. Visoka oddaljenost od tal pa olajša premagovanje robnikov in visokih pločnikov, torzijska togost karoserije pa je bila skrbno zasnovana za zmanjšanje tresljajev in izboljšanje udobja potnikov. Novi C3 Aircross je še posebej velikodušen. Pet sedežni model ponuja enega največjih prostorov za kolena zadnjih potnikov in do 444 litrov prtljažnega prostora, sedem sedežni model pa nudi tudi nadvse domiselne modularne rešitve za različne načine uporabe, saj je tretja vrsta sestavljena iz dveh samostojnih sedežev. Ta sedeža je mogoče posamično zložiti ali odstraniti, kadar družina potrebuje ravnovesje med prostorom za potnike in do 511 litrov prostora za prtljago ali druge vrste tovora.
Mogoče vam bo všeč tudi
Novi panoramski Peugeot I-COCKPIT™
Le Mans: 100 let adrenalina, hitrosti in vzdržljivosti
V ponedeljek se začneta dve preventivni akciji – za zmanjševanje hitrosti in za večjo varnost motoristov. Vozite zmerno!
Kia namerava preoblikovati mobilnost v Evropi
Skupina Emil Frey ima dva zmagovalca na tekmovanju za Poslovni avto leta