- Razširitev modelske serije s četrto hibridno izpeljanko
- Povečan električni doseg in krajši časi polnjenja
- Novo razvito zračno vzmetenje serijsko
- Novo aktivno podvozje z raznolikimi opcijskimi dodatnimi funkcijami
- Premierna predstavitev nove Panamere bo novembra 2023
Le nekaj mesecev pred premiero nova Porsche Panamera zaključuje zadnje preizkusne vožnje v Barceloni. Pri tem je posebna pozornost namenjena pogonskemu sklopu, ki med drugim vključuje nov Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK), in novo razvitemu podvozju z aktivnim uravnavanjem blaženja.
Tik pred uvedbo na trg nova Panamera opravlja zadnje nastavitvene vožnje. V Barceloni in njeni okolici inženirji preverjajo zadnje podrobnosti in finese nove modelske generacije. Večji del preizkusnega postopka je športna limuzina do tega trenutka že opravila: štirivratni športni avtomobil je svoje odlike dokazal na štirih celinah. Testiranje je na primer potekalo v ZDA, kjer so preverjali zmogljivost pogona na visokih nadmorskih višinah pri nizki vsebnosti kisika v zraku ter potrjevali moč hladilnega sistema motorja in klimatske naprave pri ekstremni vročini. V Skandinaviji je Panamera vozila pri izjemnem hladu, v Južni Afriki je premagala zahtevne cestne razmere, v Aziji pa sta ji visoka zračna vlažnost in večurni zgoščen promet v velemestih postavljala čisto posebne izzive. “Vsako novo vozilo intenzivno preizkusimo, zato da izpolnjuje naše zahteve in predvsem seveda tudi zahteve naših kupcev po vsem svetu,” je povedal vodja preizkušanj Marcel Hönemann. “Merilo so vedno razvojni cilji, določeni v specifikacijah. Nova Panamera mora tukaj in danes torej blesteti predvsem na področjih zmogljivosti, udobja in akustike.”
Nova Panamera sedaj s štirimi različicami E-Hybrid
K optimalni zmogljivosti pri Porscheju neločljivo sodi ustrezni pogon. Ob menjavi modela bo Panamera prejela popolnoma prenovljeno paleto motorjev s sodobnim poudarkom na trajnostnih pogonskih sistemih in učinkovitosti. “Potem ko smo za drugo generacijo Panamere trgu ponudili že tri različice motorjev E-Hybrid, bomo v novi Panameri dodatno ponudili še četrti priključni hibrid. S tem se odzivamo na izjemno povpraševanje naših strank. V nekaterih državah delež motorjev E-Hybrid pri Panameri znaša skoraj 100 odstotkov. Nova izpeljanka je visokozmogljiv model, ki se odlično uvršča v raznoliko ponudbo,” napoveduje Dr. Thomas Friemuth, vodja modelske serije Panamera. “Pri vseh modelih Panamere E-Hybrid povečujemo električno zmogljivost na področju vozne dinamike ter v pomembnih disciplinah električnega dosega in hitrosti polnjenja. Med našimi preizkusi smo z novim avtomobilom izključno električno vozili do 70 odstotkov dlje kot z njegovim predhodnikom.”
Osnova za vse modele E-Hybrid nove Panamere je nov, močnejši elektromotor, ki je sedaj v celoti integriran v ohišje novega menjalnika z dvojno sklopko. Pri manjši masi omogoča večjo pogonsko in rekuperacijsko zmogljivost kot njegov predhodnik. Energijo črpa iz visokonapetostne baterije z bistveno povečano kapaciteto, ki znaša 25,9 kWh. Vgrajeni polnilnik s polnilno močjo 11 kW kljub večji kapaciteti skrajša čas polnjenja.
Temeljite predelave motorjev z notranjim zgorevanjem omogočajo dodatno učinkovitost in zmogljivost. Vsi pogonski sistemi v novi Panameri so pripravljeni na prihodnje emisijske standarde. “Navdušen sem nad našim napredkom pri elektrifikaciji. Integracija in kombinacija dveh pogonskih sistemov v Panameri deluje brezhibno in popolnoma harmonično. Z novimi pogonskimi sklopi vozilo izžareva izjemno lahkotnost in suverenost pri pospeševanju,” je pred preizkusnimi vožnjami poročal Arno Bögl, projektni vodja za pogonske sklope pri modelski seriji Panamera.
Z inovativnim zračnim vzmetenjem
Poleg izčrpno prenovljene palete motorjev je nova Panamera opremljena še z drugimi inovacijami: v njej se premierno predstavlja opcijsko vrhunsko podvozje z aktivnim uravnavanjem blaženja in široko paleto dodatnih funkcij. “Z aktivnim podvozjem postavljamo nova merila. To smo med preizkusi lahko izrazito čutili prav na vsakem prevoženem metru – je izjemno udobna na tlakovanih cestah v Barcelonskem pristanišču, hkrati pa je izredno dinamična in okretna na ovinkastih regionalnih cestah izven mesta. To je neprimerljiv razpon,” je povedal Thomas Friemuth. Nova Panamera je serijsko opremljena s polaktivnim podvozjem z novimi dvoventilskimi blažilniki, ki lahko ločeno uravnavajo fazo stiska in raztega. Na ta način se tudi pri novem serijskem podvozju bistveno poveča razpon med udobnejšo in bolj športno nastavitvijo podvozja.
Pri preizkusnih vožnjah bodo opravljene zadnje izboljšave nove Panamere pred svetovno premiero. Porsche bo tretjo generacijo štirivratnega športnega avtomobila predstavil v okviru festivala Icons of Porsche v Dubaju 24. novembra 2023. Nova Panamera bo 25. in 26. novembra 2023 na ogled obiskovalcem festivala.