- Bistvo Hyundaijevega razvoja je v osredotočenosti na voznika. Nova generacija Kone potrjuje to filozofijo, saj predstavlja enega najbolj celostnih paketov v segmentu B-SUV.
- Kona druge generacije v segmentu B-SUV navdušuje z rešitvami višjega razreda in drznim novim izgledom.
- Hyundai se je pri njenem razvoju odločil za nenavaden korak: najprej se je lotil razvoja električne različice, nato pa je slednjo prilagodil še za hibridni pogon ter motorje z notranjim zgorevanjem. Prav zato se ponaša z edinstvenim dizajnom, ki predstavlja odmik od tradicije in je kot ustvarjen za izzive urbane džungle.
- Nova Kona je večja, drznejša in še bolj dinamična kar ji omogoča, da se zlahka spopade z izzivi najrazličnejših življenjskih slogov.
- Njena izjemna vsestranskost se zrcali tudi v dinamičnih, a izčiščenih linijah, ki jih bogati spoj izklesanega in robustnega sloga. Gre za avtomobil, ki v voznikih vseh generacij budi pozitivno energijo.
- Kona v najnovejši preobleki srca osvaja s širokim naborom naprednih tehnologij in pripomočkov, med katerimi so tudi vodoravni panel s kar dvema 12,3-palčnima zaslonoma, digitalni ključ in posodobitve “po zraku” (OTA).
- Nova Kona nudi najširšo motorno paleto v segmentu B-SUV, ki jo tvorijo tako motorji z notranjim zgorevanjem (1,0 in 1,6 T-GDI, blagi hibrid in AWD), kot hibridne in kmalu tudi električne pogonske opcije.
- Po zaslugi nove platforme K3 je Kona nove generacije večja, dimenzijsko pa se še naprej uvršča med modela BAYON in TUCSON.
Zunanjost
- Hyundai je pri snovanju nove Kone prekinil s tradicijo snovanja po principu “model na notranje zgorevanje → električna različica”. Proces je to pot obrnil na glavo ter najprej razvili električno različico in jo nato prilagodil tudi za konvencionalni pogon na notranje zgorevanje. Na ta način je ustvaril futuristični avtomobil, ki spaja eleganco in robustnost.
- Kona uteleša preplet izčiščene dinamike in drzno izklesane robustnosti, ki jo vselej navdihuje tehnocentričen dizajn.
- Novi model, ki je bil ustvarjen v želji po najboljšemu razmerju med prostornostjo in aerodinamiko, se ponaša s koeficientom zračnega upora 0,27.
- Da so oblikovalci ustvarili kontrast izčiščeni eleganci prednjega dela, so zunanjost nove Kone obogatili s parametričnim dizajnom, katerega zaščitni znak so skrbno dovršeni detajli.
- Dinamične linije povezujejo bok in kromirani spojler ter stilsko zaokrožijo futurističen nastop avtomobila.
- Oblika stranskega dela
- Zašiljene diagonalne linije, ki so zaščitni znak parametričnega dizajna, poskrbijo za dinamičen stranski profil.
- Edinstven dizajn kolotekov.
- Prednja žarometa in zadnje luči so integrirane v oblogo odbijačev.
- Oblika zadnjega dela:
- V temnem kromiranem spojlerju, ki se zliva z bočno linijo vozila, se nahaja tretja zavorna luč.
- Neprekinjen svetlobni pas na zadku poskrbi, da nova Kona izraža še več robustne športnosti.
- Oblika prednjega dela:
- Edinstven svetlobni podpis na prednjem delu poskrbi, da Kona na cesti deluje krepko in navdušuje z izčiščenimi linijami.
- Izčiščen slog prednjega dela dopolnjuje nizko nameščena maska hladilnika z aktivnimi zračnimi loputami.
- N Line:
- Različico N Line krasi športen dizajn prednjega in zadnjega dela.
- Ta vključuje obrobe kolotekov v barvi karoserije, posebno športno masko hladilnika, odbijač z zakrilcem in nižje podvozje.
- Gre za športno, a hkrati elegantno različico, ki zapeljuje s črnimi stranskimi ogledali, srebrnimi pragovi in opcijsko črno streho.
- Med ekskluzivne dodatke različice N Line spadajo dvojna izpušna cev, prestavna ročica z značko N, pedala N Line in ekskluzivna 18-palčna alu platišča.
- Platišča:
- ICE/HEV
- 16-palčna jeklena platišča s pnevmatikami 205/65 R16
- 16-palčna alu platišča s pnevmatikami 205/65 R16
- 17-palčna alu platišča s pnevmatikami 215/60 R17
- 18-palčna alu platišča s pnevmatikami 215/55 R18
- 18-palčna alu platišča s pnevmatikami 215/55 R18 – N Line
- ICE/HEV
- Ostale pomembne lastnosti:
- Edinstvene barve nove Kone so navdihnili pestrost življenjskih slogov in energij ter materiali, namenjeni praktičnosti in udobju.
- Kona ICE je na voljo v 11 barvah zunanjosti, Kona HEV pa v 9.
Notranjost
- Hyundai je z novo Kono še nadgradil vozniško in uporabniško izkušnjo. Druga generacija se po zaslugi prilagodljivosti, modularne zasnove in udobja poda k še več življenjskim slogom in potrebam.
- Fleksibilna zasnova v slogu električnega vozila zagotavlja prostorno in zračno notranjost.
- Vozniku podrejena arhitektura se ponaša z inteligentnim dizajnom in navduši z ergonomijo, praktičnostjo ter preprostim upravljanjem.
- Izravnana zadnja klop edinstveno bivanjsko izkušnjo prenaša tudi v drugo sedežno vrsto, saj poskrbi za boljšo izrabo prostora.
- Kot protiutež visokotehnološkemu slogu in za še bolj funkcionalno ter prijetno atmosfero je notranjost odeta v različne barvne kombinacije in materiale.
- Za še boljšo izkušnjo in nekaj vetra v laseh poskrbi podaljšano strešno okno, ki se lahko odpre.
- Kona je na voljo s črno enobarvno, sivo dvobarvno in zeleno-črno notranjostjo. Za popestritev notranjosti je moč izbrati med dvema barvnima paketoma, ki notranjost odeneta v zeleno-črno kombinacijo z limeta dodatki ali črno z oranžnimi dodatki. Za N Line pa je na voljo črna enobarvna notranjost z rdečimi dodatki, z dvema tipoma sedežev (blago ali Eco Alcantara & usnje)
Praktičnost
- Nova Kona nudi 466 litrov prtljažnega prostora, kar je 105 litrov oz. 30 % več kot pri prejšnji generaciji.
- Sedežna klop v drugi vrsti se lahko zloži v razmerju 40:20:40, s čimer zagotavlja še več prostornosti in prilagodljivosti. Ko so vsi deli naslonjala preklopljeni, Kona ponudi kar 1.300 litrov prostora, največ v svojem razredu. Obenem se ponaša s 60 mm daljšo medosno razdaljo, v drugi sedežni vrsti pa v primerjavi s predhodnico postreže s 77 mm več prostora za noge in 11 mm več prostora za glave.
- Širina v predelu ramen na zadnji klopi znaša 1.402 mm in novemu modelu zagotavlja največ prostora v kabini med tekmeci.
- Klasično gnana različica Kone potnikom na zadnji klopi zagotavlja 970 mm prostora za noge.
- Kona na zadnji klopi nudi 1.013 mm prostora za glave. V različici s strešnim oknom je prostora za glave 974 mm.
- Kona se ponaša z udobnima in tankima prednjima sedežema. Njuni naslonjali v debelino merita le 85 mm, kar 30 mm manj kot pri prejšnjem modelu. Tako imajo potniki na zadnji klopi več prostora za kolena. Sedeža sta posebej prilagojena, da z razporeditvijo pritiska ustvarjata občutek breztežnosti. Na ta način lajšata obremenitve sedenja, s čimer se še posebej izkažeta na dolgih poteh.
- Ker je ročica za izbiro prestave nameščena za volanski obroč, je v sredinski konzoli več odlagalnega prostora za drobnarije. Takšna razporeditev pa poskrbi tudi za več zračnosti in izčiščen videz kabine.
- Seznam odlagalnih mest vključuje odprto sredinsko konzolo z naslonom za roke in vrtljivima za pijačo, dodatna držala za pijačo spredaj in zadaj ter individualna, modularno zasnovana odlagališča.
- Na voljo je tudi električno odpiranje prtljažnih vrat.
Smart Sense in varnost
- Druga generacija Kone je opremljena z naborom naprednih varnostnih sistemov, združenih pod oznako Hyundai Smart Sense™. Ti spajajo varnost in vrhunsko potovalno udobje.
Povezljivost
- Kona je v svoji drugi generaciji bogatejša za inovativne tehnologije, ki omogočajo napredno digitalno izkušnjo.
- Digitalni ključ (Digital Key 2 Touch) voznikom omogoča, da Kono odklenejo, zaklenejo ali zaženejo s pomočjo pametnega telefona ali ure Apple, Google Pixel ali Samsung.
- Zvočni sistem Bose s 7 zvočniki, vključno z nizkotonskim omogoča popolno zvočno kuliso v vozilu.
- Dva vhoda USB-C (eden omogoča prenos podatkov) in 12 V vtičnica spredaj ter dva USB-C vhoda zadaj ob zračnikih.
- Površina za hitro brezžično polnjenje v sredinski konzoli lahko deluje z močjo do 15 W.
- Nova Kona je prvi Hyundaijev model, opremljen s tehnologijo Connected Car Navigation Cockpit (ccNC), ki omogoča popolnoma digitalizirano uporabniško izkušnjo. Slednja v kabino prinaša napredno grafiko in popolno usklajenost med obema zaslonoma.
- Digitalni kokpit združuje 12,3-palčni zaslon merilnikov in 12,3-palčni zaslon infozabavnega sistema ter voznikom omogoča povsem digitalno uporabniško izkušnjo.
- Opremljena je s Hyundaijevo najnaprednejšo tehnologijo za brezžično povezljivost, storitvami Bluelink® Connected Car Services.
Posodobitve “po zraku” in funkcije na zahtevo
- Posodobitve “po zraku” (OTA) kupcem omogočajo, da vedno uživajo v zadnjih posodobitvah in novih funkcionalnostih, ki so na voljo za njihovo vozilo.
- Posodobitve po zraku (OTA) so na voljo za vsak sistem v vozilu in vključujejo tudi servisne posodobitve (vpoklici).
- Po zraku so na voljo tudi posodobitve zemljevidov in programske opreme infozabavnega sistema
Dimenzije
- Nova Kona se ponaša z dimenzijami, ki jo uvrščajo med največja vozila v segmentu B-SUV.
- Zahvaljujoč platformi K3 je Kona druge generacije večja primerjavi s prejšnjo generacijo.
- Prtljažni prostor je večji za 30 % in je največji v segmentu, ki mu pripada.
Pogonski sklopi
- Nova Kona ponuja najširši izbor pogonskih sklopov v segmentu B-SUV.
- Na voljo je z motorji na notranje zgorevanje, kot hibrid, blagi hibrid, kmalu pa prihaja na tržišče tudi popolnoma električna različica.
Mogoče vam bo všeč tudi
Peugeot uvedel novega digitalnega ambasadorja za model 3008 po izjemnem uspehu lansiranja prvega AI ambasadorja za priljubljeni kompaktni SUV 2008
Novi Fiat 600
Skupina Emil Frey predstavlja program certificiranim lokalnih dobaviteljev
Konceptno vozilo Renault Emblème za zmanjšanje izpustov ekvivalenta CO2
V Sloveniji predstavljamo novo kolekcijo DS Antoine de Saint Exupéry