- Prodajni salon in servis osebnih in lahkih dostavnih vozil Mercedes-Benz Emil Frey Avtocenter Ljubljana sta dobila novo podobo. Posodobljena sta po konceptu MAR20X, ki predstavlja odziv na številne spremembe pri prodajnih in poprodajnih storitvah ter omogoča prilagoditev naraščajočim potrebam in pričakovanjem sodobnih kupcev.
Nov koncept maloprodajnega modela je še en korak, ki ga Mercedes-Benz sprejema v skladu s svojim poslanstvom, da ni le proizvajalec vozil, ampak inovativno tehnološko podjetje. Njihova vizija gre onkraj klasičnega prodajno-servisnega mesta. Želijo, da njihovi kupci doživijo nekaj več – izkušnjo, ki jih popelje v svet inovacij, vrhunskega oblikovanja in popolnoma individualiziranega svetovanja. Verjamejo namreč, da je ključ do uspeha v inovacijah in ustvarjanju izjemnih izkušenj, kjer se prepletajo tehnologija, estetika in strast do avtomobilov.
Koncept MAR20X predstavlja odziv na korenite spremembe, ki jih prinašajo digitalna revolucija in spreminjajoče se zahteve strank, ter uspešno dopolnjuje razvojne usmeritve znamke: nenehno povečevanje tehnološke naprednosti vozil, naslavljanje potreb vse bolj raznolikih kupcev z vedno večjimi pričakovanji in željami, posodobitev in krepitev modelnega portfelja ter širitev komunikacijskih kanalov in stičnih točk za enostaven nakup ali servis vozil. Spletne in fizične prodajne kanale združujejo v okviru večkanalnih prodajnih strategij, medtem ko so digitalni elementi postali nepogrešljiv del našega vsakdana. Taki koncepti novega maloprodajnega formata odpirajo vrata novim skupinam strank, obenem pa se prilagajajo raznoliki ponudbi vozil in poprodajnih storitev.















































Kaj uvedba novega koncepta MAR20X prinaša strankam?
Koncept MAR20X je zasnovan z mislijo na vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s strankami in povečanjem zvestobe blagovni znamki Mercedes-Benz. Prijeten in udoben ambient, integracija sodobnih medijskih elementov ter posodobljeni in hitri procesi združujejo svoje moči in s tem ustvarjajo izkušnjo, ki strankam omogoča občutek edinstvenosti. Občutek, da pripadajo nečemu res posebnemu.
S pristopom, usmerjenim v stranko spodbujajo hitre in proaktivne svetovalne postopke, z vpetostjo medijskih elementov skozi celotno nakupno izkušnjo pa zasledujejo cilj k bolj poglobljenemu razumevanju tehničnih vidikov vozil, svojim strankam omogočajo boljšo informiranost in lažjo odločitev za nakup. Obenem pa skozi celotno nakupno pot zagotavljajo podporo visoko usposobljenih prodajnih in servisnih svetovalcev.
Matjaž Kozin, direktor podjetja Emil Frey Avtocenter dodaja: »Koncept MAR20X je naša naložba v prihodnost. Celovita prenova prostorov, vpeljava novih procesov in tehnologij ter nenehno vlaganje v najvišji nivo strokovnosti našega osebja bodo zagotovo bistveno pripomogli k višanju zvestobe in zadovoljstva naših strank. Zadovoljni kupci se radi vračajo in pričakujejo najboljše, mi pa smo tisti, ki jim to lahko ponudimo. Ravno zato smo prepričani, da je vpeljava koncepta MAR20X prava odločitev.«
Odpiramo prvi AMG PERFORMANCE CENTER v regiji
Znamka Mercedes-AMG je že več kot 55 let sinonim za izjemno vozno zmogljivost. Že vse od začetka si prizadeva premikati meje avtomobilskega oblikovanja in inženiringa, tako na dirkališču kot na cesti. In prav ta strast do zmogljivosti, združena z neprekosljivim tehnološkim znanjem in prepoznavnim vizualnim slogom, je vidna v celotni modelni paleti AMG.
Zmogljiva vozila s športno dediščino, odločnim slogom in obljubo čistega vznemirjenja imajo svoj krog kupcev. Zato v prenovljenem prodajnem salonu v Ljubljani ustvarjajo edinstven prostor, imenovan AMG PERFORMANCE CENTER – unikaten in edini tovrstni center v celotni regiji. Z namenom, da zadovoljijo visoka pričakovanja tudi najzahtevnejših kupcev, na ogled postavljajo najbolj zmogljiva vozila, stremijo pa tudi k izvedbi ekskluzivnih in edinstvenih dogodkov, kjer bo ta vozila mogoče tudi preizkusiti.
Model, ki ga vodijo stranke: bistvo koncepta MAR20X
Prilagojena arhitektura prodajnega salona, uporaba medijskih elementov in posodobljeni procesi so integrirani v en sam koncept. Med seboj se dopolnjujejo in ustvarjajo prodajno izkušnjo, ki je zaznamovana z najvišjo kakovostjo ambienta za stranke, brezhibnimi procesi in vrhunskim svetovanjem.
Arhitektura salona: razstavni salon predstavlja več kot le prodajno mesto – gre za navdihujoč ambient, v katerem se prepletata inovacija in estetika. Zasnovan je tako, da omogoča optimalno mesto za interakcijo z blagovno znamko in produkti ter ponuja edinstveno doživetje za stranke. Arhitektura je dinamična, prilagodljiva in gostoljubna ter ustvarja prostor, ki vzbuja zaupanje in nadalje krepi ugled blagovne znamke in njene vrednote.
Modularna zasnova prodajnega mesta: prodajno mesto temelji na modularni zasnovi, ki omogoča prilagajanje svetovalnih lokacij glede na želje in potrebe vsakega posameznega kupca, s ciljem zagotoviti popolno prilagodljivost v procesu svetovanja – bodisi da gre za prodajo vozil ali svetovanje glede storitev. S fleksibilno zasnovo je mogoče ustvariti prostor, ki je popolnoma prilagojen individualnim zahtevam in omogoča nemoten potek interakcije med strankami in strokovnim osebjem.
Integracija medijskih elementov: vključevanje medijskih elementov v razstavnem prostoru igra ključno vlogo v novi maloprodajni izkušnji. Odpira nove možnosti za prodajne svetovalce in bolj podrobno razlago tehničnih vidikov vozil ter podpira pristop, osredotočen na stranko. S pomočjo mobilnih tehnologij je ustvarjen tekoč svetovalni proces, ki se začne že ob sprejemu stranke v salon in se nadaljuje vse do konfiguracije želenega vozila. Kombinacija digitalnega in osebnega pristopa pa omogoča popolno ravnotežje med tehnologijo in človeško interakcijo.
Izboljšani procesi in nov pristop prodajne ekipe: pri oblikovanju maloprodajnih mest se osredotočajo na neposredno povezavo s strankami in potencialnimi kupci, z namenom, da se vsi počutijo posebno in cenjeno. Vsak svetovalec ima jasno določeno vlogo, ki je prilagojena posebnostim posameznega kupca. Skupni prostor, ki ga delijo svetovalci, pa spodbuja neomejeno komunikacijo in omogoča prilagodljivo interakcijo s strankami. Proaktiven sprejem in hiter svetovalni postopek: proaktivna recepcija je namenjena temu, da se vsaka stranka počuti posebno in dobrodošlo, cilj pa je zagotoviti izjemno hitro svetovalno izkušnjo brez nepotrebnega čakanja. Vsako stranko ob prihodu sprejme Star Assistant, ki se osebno posveti njenim željam in potrebam, nato pa poskrbi za napotitev k ustrezni svetovalni osebi.
Mogoče vam bo všeč tudi
Novi PEUGEOT E-3008 – finalist izbora Evropski avto leta 2024
Scenic E-Tech electric je finalist izbora za evropski avto leta
Portal Ecogy skrbi za nadzor porabe energije v tovarnah Skupine Renault
Ford Pro si je prislužil dvojno priznanje, saj je osvojil nagrado za mednarodni dostavnik leta (International Van of the Year – IVOTY) in mednarodni pickup leta (International Pick-up Award – IPUA)
Bolj digitalna, bolj razkošna, bolj učinkovita: nova Panamera