- V podjetju C Automobil Import so v sodelovanju s kreativno agencijo Formitas, na letošnji konferenci Diggit, osvojili ZLATO NAGRADO DIGGIT 2024 v kategoriji Avtomobilizem in tehnika z digitalno kampanjo »To ni avto, to je AMI«. Konferenca Diggit je v desetih letih prišla od konference o digitalnih komunikacijah do konference o prihodnosti, ki jo določajo digitalni trendi. Zmaga z digitalno kampanjo »To ni avto, to je AMI« pa je rezultat trdega dela, predanosti in razumevanja potreb sodobnega potrošnika.
Dejan Debernardi, direktor marketinga in oglaševanja v podjetju C Automobil Import je ob tej priložnosti poudaril: »Ta nagrada predstavlja odraz naše zavezanosti h kreativnemu in učinkovitemu izkoriščanju digitalnih trendov za boljše povezovanje s strankami ter inovativen pristop k oglaševanju. Ob tej priložnosti pa se želimo zahvaliti tudi kreativni agenciji Formitas za njihovo izjemno sodelovanje in strokovno znanje, ki je ključno prispevalo k uspehu te kampanje. Skupaj smo dokazali, da lahko s pravim partnerstvom ustvarimo izjemne rezultate in našim strankam ponudimo nekaj resnično posebnega.«
Citroën AMI je predstavnik nove mobilnosti in je med drugim posebej zasnovan za mlade in aktivne predstavnike generacij Z in Y. Kot posebno električno vozilo izstopa s svojimi voznimi lastnostmi in izvirnim dizajnom.
Digitalna kampanja je ciljala na predstavnike obeh generacij, zato so v sodelovanju z izbranimi vplivneži na platformah TikTok in Instagram ustvarili vsebino, ki je bila prilagojena njihovemu unikatnemu slogu. S pozicijskim stavkom “To ni avto, to je AMI” pa so združili vsebino kampanje, ki je nagovarjala ciljno skupino na način, ki je odražal duh znamke in vozila. Na TikToku so sodelovali z osmimi ustvarjalci vsebin – Varja Čižmek, Mark in Nika Vlahović, Gašper Gubanc, Blaž Vižintin, Alja Glavina in Billie Ann Dhanjal ter Robert Kladnik, kjer so skupno zabeležili več kot 532.000 ogledov. Na Instagramu pa so k sodelovanju povabili Niko Krmec, Jana Filipa Jordana Frangeša, Klemna Kopino in Gajo Prestor, ki so z vsebino dosegli več kot 126.000 ogledov.
Citroën AMI je več kot le prevozno sredstvo predstavlja stil in okoljsko ozaveščenost za sodobnega voznika. Z njim odkrijte novo obliko mobilnosti, ki združuje slog, inovacije in trajnost. AMI je 100-odstotno električen, polni se na klasični 220 V vtičnici, vozijo ga lahko mlajši od 15. leta dalje z AM kategorijo, ima do 75 km dosega, dolg je 2,41 metra, lahko ga najamete preko Free2move ali kupite prek spleta z možnostjo dostavne na dom ali osebnega prevzema na AMI točkah po Sloveniji.