Alfa Romeo: Ime Milano ni v redu? Potem torej “Alfa Romeo Junior”

  • V enem najpomembnejših tednov za prihodnost znamke Alfa Romeo je predstavnik italijanske vlade izjavil, da je uporaba imena “Milano”, ki ga je znamka izbrala za svoj nedavno predstavljen novi kompaktni športni avtomobil, zakonsko prepovedana.
  • Ime “Milano”, ki je bilo najbolj všeč javnosti, je bilo izbrano kot poklon mestu, v katerem se je leta 1910 začela zgodovina znamke Alfa Romeo. Ni bilo prvič, da je Alfa Romeo pri izbiri imena avtomobila za mnenje povprašala javnost. Pred tem je to storila leta 1966 pri modelu Spider 1600, ko je javnost zanj izbrala ime Duetto.
  • Čeprav Alfa Romeo meni, da je ime “Milano” izpolnjevalo vse zakonske zahteve in da obstajajo vprašanja, ki so veliko pomembnejša od imena novega avtomobila, se je v duhu spodbujanja medsebojnega razumevanja odločila spremeniti ime iz “Milano” v “Alfa Romeo Junior”.
  • Ekipa Alfe Romeo se zahvaljuje javnosti za pozitivne odzive, italijanski prodajni mreži za podporo, novinarjem za veliko medijsko pozornost, ki so jo namenili novemu modelu, ter vladi za brezplačno publiciteto, ki jo je prinesla ta razprava.
  • Z edinstveno zgodbo in dolgim seznamom predlaganih imen, sprememba imena ni predstavljala posebne težave. Z zadovoljstvom so ponovno pregledali seznam predlogov, med katerimi je bilo tudi ime “Alfa Romeo Junior”.

Jean-Philippe Imparato – generalni direktor znamke Alfa Romeo

“Zavedamo se, da bo ta trenutek ostal zapisan v zgodovino znamke. To je velika odgovornost, hkrati pa tudi vznemirljiv trenutek. Izbira imena Alfa Romeo Junior je povsem naravna, saj je močno povezano z zgodovino znamke in že od samega začetka med našimi najljubšimi, kot tudi med najbolj priljubljenimi v javnosti. Kot ekipa smo znova odločeni deliti svojo strast do blagovne znamke ter dati izdelku in našim strankam prednost. Za spremembo imena smo se odločili, čeprav vemo, da nam tega ne bi bilo treba storiti, saj želimo ohraniti pozitivna čustva, ki so jih naši izdelki vedno vzbujali, in se izogniti kakršnimkoli polemikam. Pozornost, ki smo je bili v zadnjih dneh deležni na račun našega novega športnega kompaktnega vozila, je precej vznemirljiva, saj smo imeli na spletnem konfiguratorju občutno več obiskov, zaradi česar se je za nekaj ur zrušila spletna stran.”

Stefano Odorici – predsednik združenja italijanskih trgovcev Alfa Romeo

“Alfa Romeo je blagovna znamka, ki ustvarja strast in pozitivna čustva. To se jasno vidi iz pogleda naših strank, ki si ogledujejo, preizkušajo, kupujejo in prevzemajo vozila Alfa Romeo v naših prodajnih salonih. Zato pozdravljamo odločitev podjetja, da v luči zadnjih novic spremeni ime avtomobila iz Milano v Alfa Romeo Junior, kar bi lahko vplivalo na navdušenje in izjemno pozornost, ki jo novi avtomobil v zadnjem času uživa pri naših strankah. Tako Alfa Romeo Junior kot Milano sta čudoviti imeni, ki imata svoje korenine v zgodovini znamke. Ni naključje, da sta se takoj znašli med najljubšimi imeni javnosti.”

Izvor imena “Alfa Romeo Junior”

Po uspehu modela Giulia in njegove kupejevske različice Giulia Sprint GT, ki jo je oblikoval Giugiaro za Bertone, je bil cilj Alfe Romeo pritegniti mlajše, nove kupce z odličnim, ekskluzivnim in dostopnim modelom.

26. septembra 1966 so v Baloccu predstavili GT 1300 Junior, ki je postal vodilni model nove generacije vozil Alfa Romeo.

Najpopularnejša različica s 1290-kubičnim motorjem z dvojno odmično gredjo, je imela 65 kW (89 KM) in presegla hitrost 170 km/h.

GT 1300 Junior je bil prodan v več kot 92.000 primerkih in je kmalu postal najbolje prodajan model znamke Alfa Romeo ter pravi statusni simbol svojega časa.

Deli novico s prijatelji