Kangoo Passenger je primeren za družinske uporabnike ali male podjetnike. Verjetno bo še precej zaželen pri družinah, saj je segment enoprostorcev skoraj popolnoma izginil v obdobju popularnih športnih terencev. Kangoo Passenger ponuja prostorno notranjost in uporaben prtljažni prostor ter je opremljen s sodobnimi tehnologijami in varnostniimi sistemi, ki jih včasih ni imel. Na izbiro je en dizelski in en bencinski motor. Udobja v vozilu ne primanjkuje.
Videz, prostornost in praktičnost
Sama zunanjost temelji na tradicionalnih linijah vozil Renault, pri čemer se Kangoo ponaša s C-oblikovanimi LED lučmi spredaj. Zadaj ima prav tako nameščene pokončne LED luči. Prednja maska je razgibana, z večjimi odprtinami za dovod zraka motorju, medtem ko spodnji del odbijača poudarja dodatna siva plastika, ki jo običajno vidimo pri športnih terencih. Stranska linija je umirjena, zadnja stekla so zatemnjena, ogledala pa črne barve. Na strehi so vidni strešni nosilci, vozilo pa je opremljeno s 16-palčnimi pet-krakimi lahkimi platišči. Karoserija je na voljo v sedmih barvah (tri navadne in štiri kovinske barve).
Notranjost Kangooja je zgrajeno dobro iz čvrste plastike, ki na videz ne izgleda tako slabo, kljub temu, da je pretežni del trda na otip. Voznikovi števci so klasični, med prikazovalnikom hitrosti in vrtljajev je nameščen manjši digitalni barvni potovalni računalniki, ki vozniku prikazuje potrebne informaciji o vozilu. Zgornji del zaslona prikazuje informacije o prometnih znakih, kot so hitrostne omejitve, zaznava vozni pas ter pri uporabi aktivnega tempomata opozarja na varnostno razdaljo. Vsi ostali podatki so klasičnega značaja.
Voznik ima dober položaj za volanom, ki si ga lahko prilagodi, prav tako tudi svoj sedež. Za bolj udobno vožnjo je na voljo še nastavljiva ledvena opora, prednja sedeža pa sta lahko proti doplačilu ogrevana. Sovoznikov sedež lahko podremo in s tem dobimo več prostora za prevažanje daljših predmetov. Multimedijski sistem je kakovosten, z 20,3-centimetrskim zaslonom, ki ima na strani nekaj gumbov na dotik in USB priključek. Radio podpira DAB tehnologijo, pametni telefon pa lahko brezžično polnimo ter se povežemo z Android Auto in Apple CarPlay. Pod zaslonom so fizični gumbi za upravljanje gretja prednjih sedežev, izbiro načina vožnje, izklop Start&Stop sistem in drugih funkcij.
Klimatska naprava je samodejna in dvopodročna (za doplačilo 590 evrov). Ročna zavora je električna. V notranjosti je precej uporabnih odlagalnih mest, po navedbah Renaulta skupaj kar 49 litrov. Navigacijski sistem je nameščena v multimedijski sistem in deluje tekoče. Na stropu je še dodatna polica za odlaganje manjših predmetov, ki bi bila še bolj uporabna, če bi ji lahko dodali kakšen centimeter več prostora.
Ne smemo pozabiti še prostora nad voznikovimi prikazovalniki, ki služi za odlaganje manjših predmetov, znotraj je še klasična 12V vtičnica, preko katere lahko po potrebi polnimo telefon. Telefon je nameščen na pripravljenem nosilcu, ki se nahaja levo od predala.
Na obeh straneh ima zadaj bočna drsna vrata, ki se odprejo na široko in s tem imamo omogočeno lahkotno vstopanje/izstopanje v potniško kabino. Tudi voznikova in sovoznikova vrata se odprejo na široko, kar prispeva k dodatni praktičnosti.
Kangoo Passenger se lahko pohvali s svojo prostornostjo, tako za potnike kot tudi za prtljago. Prtljažni prostor ima prostora 775 litrov, ki jo lahko po podrtju zadnje klopi povečamo na 2.800 litrov. Z njim lahko gresta dve osebi enostavno kampirati in si v prtljažni prostor napihneta napihljivo blazino za spanje. Zadnja sedežna klop je deljiva v razmerju 60/40, ob zložitvi pa nastane ravno dno. V Kangooja lahko natovorimo do 2,7 metra dolge predmete.
Varnost
Kangoo je na testih organizacije Euro NCAP leta 2022 osvojil vseh pet varnostnih zvezdic. Serijsko je opremljen s šestimi zračnimi blazinami, sistemom za klic v sili, pomoč pri zaviranju, elektronskim nadzorom stabilnosti vozila ter pomočjo pri speljevanju iz klanca. Na zadnji klopi ima dva ISOFIX pritrdišča.
Iz seznama dodatne opreme so mu še dodali paket Vožnja, ki vsebuje aktivni tempomat, kamero za vzvratno vožnjo, električno ročno zavoro, opozorilo mrtvega kota, dodatni ISOFIX pritrdišče na sovoznikovem sedežu ter sprednje, zadnje in stranske parkirne senzorje.
Vozne lastnosti
Kangoo Passenger je bogato opremljen z varnostnimi sistemi in pomagali za voznika, kar ga dela najbolj opremljenega Kangooja doslej. Ima kar 11 naprednih sistemov, od katerih so nekateri že serijsko, medtem ko druge lahko izberete iz seznama dodatne opreme. Na avtocesti lahko uporabite aktivni tempomat, ki ohranja hitrost in varnostno razdaljo od spredaj vozečega vozila. Vgrajen ima seznam za prepoznavanje prometnih znakov in nas opozori na prekoračitev hitrosti.
Vožnja v Kangooju je udobna in bolj mehka v primerjavi s številnimi konkurenti. Vsekakor Kangoo ni za dirkaške duše, saj se bo ta na ovinkih precej nagibal. Podvozje kljub temu dobro duši cestne neravnine in ne prihaja do prekomernega nagibanja.
Preglednost okoli vozila je odlična, saj ima velika steklena okna na vseh straneh. Vozniku so v pomoč še prednji, zadnji in stranski parkirni senzorji. Seveda ima vgrajeno še vzvratno parkirno kamero, kar olajša parkiranje tudi v zahtevnih pogojih.
Informacije o motorju
Kupci lahko izbirajo med dizelskim motorjem s prostornino 1,5 litra in močjo 115 konjskih moči ali bencinskim motorjem s prostornino 1,3 lita in močjo 130 konjskih moči. Pri obeh je možno le imeti ročni šest stopenjski ročni menjalnik. Zanimivo bi bilo, da bi mu dodali še samodejni menjalnik.
Na testu smo imeli dizelsko različico, ki razvija 270 Nm navora in ta poskrbi za lahkotno vožnjo tudi takrat ko ga natovorimo. Prestavljanje med prestavami je tekoče, potniška kabina pa je dobro izolirana, kar zmanjšuje vdor zvoka dizelskega motorja v notranjost. Po prevoženih kilometrih lahko rečemo, da je preizkušeni motor precej varčen in zmogljiv. Sama poraba se je na dolgem potovanju gibala pri 4,6 litrih na 100 kilometrov, težko pa smo jo presegli nad 5,4 litra na 100 kilometrov.
Končno mnenje
Renault je s Kangoojem ponudil določenem krogu kupcev dober avto, predvsem je prostoren in uporaben. V vseh delih je dober, kot je sama notranjost, vozne lastnosti, sodobni sistemi in dizelski motor je precej gospodaren družinski avto. Z enim polnjenjem bi lahko naredili slabih tisoč kilometrov. Na slovenskem trgu se proda 75 odstotkov dizelskih in 25 odstotkov bencinskih različic.
Renault bi lahko za uporabnega Kangooja izkoristil več prednosti pred konkurenco, saj nekateri trenutno ponujajo le električne izvedenke, ki pa se ne prodajajo zaradi svoje omejene uporabnosti. Vsekakor bi lahko v Sloveniji prodali več, če bi ga več promovirali, saj sploh ne pomnimo, da je bila kdaj v medijih kakšna reklama. Kot smo že omenili, je Kango Passenger odlična izbira za družine, saj ponuja veliko prednosti. Cena bi lahko bila bolj dostopna, če bi jo znižali za nekaj tisočakov, kar bi omogočilo slovenskim družinam, da si ga lažje privoščijo.
Pri Renaultu so se odločili, da bo za Kangoo Passenger na izbiro en dizelski in en bencinski motor v nivoju opreme Equilibre. Dizelski motor se na ceniku prične pri 28.090 evrih, medtem ko bencinska razčočica stane 26.390 evrov. Iz seznama dodatne opreme lahko izberemo še nekaj priboljškov in s tem bolj optimiziramo po svojemu okusu ali potrebah. Renault za Kangoo nudi dvoletno tovarniško garancijo in še tri leta podaljšanega jamstva.
Testnemu vozilu so iz seznama dodatne opreme dodali še paket Vožnje, paket Voznika in paket Navigacije, kartico za prostoročno upravljanje, dodatne zračnike zadaj, rezervno kolo normalnih dimenzij, ISOFIX pritrdišče na sovoznikovem sedežu, strešne nosilce, avtomatsko klimatsko napravo, ter usnjen volan. Skupni strošek dodatne opreme je znašal 4.260 evrov.
Plusi: prostornost, uporabnost vozila, varčen in zmogljiv motor, .
Minusi: zapiranje velikih prtljažnih vrat, cena usnja za volan (710 evrov).
Cena testnega vozila: 32.350 evrov
Specifikacije
Motor: 1,5-litrski turbodizelski EURO 6dFull
Moč: 85 (110 KM) pri 6.750 vrt./min.
Navor: 270 Nm pri 1.750 vrt./min.
Menjalnik: ročni
Prestave: šest
Pogon: dvokolesni
Zavore: spredaj zračno hlajeni diski, zadaj diski
Največja hitrost: 183 km/h
0-100 km/h: 11,8 s
Emisije CO2: 136 g/km
Povprečna poraba: 4,8 l/100km
Prostornina posode za gorivo: 54 litrov
Gorivo: dizel
Prostornina prtljažnika: 775/2.800 litrov
Euro NCAP: 5 zvezdic
Obračalni krog: 11,8 m
Masa vozila: 1.715 kg
Platišča: 16 palična (pnevmatike 205/60)