- Spektakularen videz, močan značaj, privlačen in sodoben za vse poklice in nadaljevanje zgodbe o uspehu tudi s četrto generacijo modela Master.
- Oblika »Aerovan« z do podrobnosti dovršeno aerodinamičnostjo, ki ponuja največjo učinkovitost v svojem razredu, ne glede na vrsto pogonskega sklopa.
- Nova konstrukcijska osnova za uporabo raznih vrst energije, ki izpolnjuje vse potrebe z motorji dizel Blue dCi moči od 78 do 127 kW (od 105 do 170 KM) ob znatno zmanjšanima porabi goriva in izpustu CO2, z elektromotorjema moči 96 ali 105 kW in akumulatorjema z zmogljivostjo 40 ali 87 kWh, ki zagotavljata doseg več kot 410 km po WLTP, ne nazadnje pa tudi različica na vodik.
- Nov samodejni 9-stopenjski menjalnik za večje udobje.
- Dvajset naprednih sistemov za pomoč v vožnji, ki skrbijo za optimalno varnost, in inovativen sistem dinamičnega zaviranja, ki poveča učinkovitost ne glede na obremenjenost vozila s prepolovitvijo odzivnega časa in poveča udobje.
- Dvosmerni priklop električnih različic s funkcijama iz-vozila-v-omrežje (V2G, Vehicle-to-Grid) in iz-vozila-k-porabniku (V2L, Vehicle-to-Load) omogoča tudi napajanje dodatnih naprav.
- Prava tehnološko sodobna pisarna na kolesih osredotočena na voznika z dovršeno ergonomijo ter odlagalna mesta s prostornino do 135 litrov.
- V vseh različicah je že serijsko vgrajena multimedijski sistem openR link s 25 centimetrskim (10-palčnim) zaslonom, brezžično združljivostjo z Android Auto in Apple CarPlay ter upravljanjem na daljavo z aplikacijo My Renault. Za doplačilo je na voljo ultra moderna izvedenka z multimedijskim sistemom openR link z vgrajenimi Google storitvami: več kot 50 aplikacij iz ponudbe Google Play, Google Maps visoke ločljivosti s funkcijo »Electric Route Planner«, naravno glasovno upravljanje z Google Assistant, številne povezljive storitve ter polička za brezžično polnjenje pametnega telefona.
- Razširjeni temelji ponudbe lahkih gospodarskih vozil: več kot 40 različnih izvedenk z neskončnim številom možnih predelav in nadgradenj, večja uporabna nosilnost (do 4 tone s pogonom na prednji kolesi) in prostornina tovornega prostora (od 11 do 22 m3 s pogonom na prednji ali zadnji kolesi) ter širina vstopne odprtine in dolžina tovornega prostora na vrhu razreda.
- Edino gospodarsko vozilo tega razreda, ki ga izdelujejo v Franciji – vse različice, tri vrste pogonskega sklopa in vse karoserijske izvedbe v isti tovarni Renault v Batillyju v Franciji.
- Začetek prodaje bo spomladi 2024.
Renault je od leta 1980 prodal več kot tri milijone primerkov modela Master, ki so ga že od začetka izdelovali v tovarni Batilly, blizu Metza na severovzhodu Francije. Več kot 40-letna zgodovina treh generacij tega modela in njegova uspešnost ga uvrščata med vodilne v tem razredu na evropskem pa tudi na slovenskem trgu. Ta priljubljeni dostavnik v Sloveniji beleži odlične prodajne rezultate. Leto 2022 je zaključil kot prvi v svojem segmentu z 22% tržnim deležem segmenta, enake uspešne prodajne rezultate pa beleži tudi v letošnjem letu.
Renault Master se prodaja v več kot 50 državah po svetu, med katerimi je od leta 1990 tudi več južnoameriških. Četrta generacija dostavnika Renault Master bo s tem tudi nadaljevala.
Mogoče vam bo všeč tudi
Emil Frey Avtocenter znova uradni prevoznik 31. kolesarske dirke Po Sloveniji
Renault 5 turbo 3E: Legenda se vrača v obliki pravega ‘mini super -športnika’ s povsem električnim pogonom
Ford širi ponudbo električnih vozil v Evropi
Spoznajte zmagovalko med letnimi pnevmatikami
Inovativna tehnologija Q4 premierno na modelu Junior, zdaj z najbolj celovito ponudbo v segmentu