Novi VW ID.7 Tourer

  • Velik električni karavan znamke Volkswagen: z modelom ID.7 Tourer1 se premierno predstavlja prvi električni karavan na svetu v višjem srednjem razredu
  • Velika prostornost: ID.7 Tourer1 nudi prostor za pet oseb in do 605 litrov prtljage. Če sta v vozilu samo dva potnika, se prostornina prtljažnika poveča na 1.714 litrov
  • Velik doseg: ID.7 Tourer1 bo na voljo z novo baterijo s kapaciteto 86 kWh. Ta po napovedih omogoča doseg do 687 km2
  • Velika hitrost polnjenja: ID.7 Tourer1 z novo baterijo s kapaciteto 86 kWh se na postajah za hitro polnjenje z enosmernim tokom polni z močjo do 200 kW3
  • Veliko udobje: inteligentna avtomatska klimatska naprava, sedeži z masažo akupresurnih točk in klimatiziranjem ter nova aplikacija Wellness ponujajo doživetje višjega razreda

ID.74 je najvišji od Volkswagnovih električnih modelov – je napredna kombilimuzina z velikim dosegom. Volkswagen sedaj program modela ID.7 širi s karavansko izvedbo – z modelom ID.7 Tourer1. Novi Volkswagnov model je eden prvih popolnoma električnih karavanov v višjem srednjem razredu. V njem je Volkswagen prisoten tudi s prav tako novim Passatom Variantom. Obe modelski seriji se dopolnjujeta in skupaj pokrivata vse bistvene vrste pogonov – od izključno električnega pogona v modelih ID.74 in ID.7 Tourer1 do priključno hibridnega, blagega hibridnega ter bencinskega in dizelskega pogona v Passatu. Tako Volkswagen v višjem srednjem razredu ponuja izjemno široko paleto modelov najnovejše razvojne stopnje. Aerodinamični ID.7 Tourer1 (količnik zračnega upora 0,24, glede na opremo) pri tem združuje ugodnejše vrednosti emisij, ki jih omogoča električna mobilnost, z dolgimi dosegi (po napovedih do 687 km2) in zelo veliko prostornino prtljažnika (do 1.714 litrov) – to so parametri, ki bolj trajnostno kot kdaj koli prej združujejo številne zahteve poslovnega in zasebnega sveta.

Poslovni razred električnih avtomobilov. Imelda Labbé, članica uprave znamke Volkswagen, odgovorna za poslovna področja prodaje, marketinga in poprodaje: “Novi ID.7 Tourer skupaj s kombilimuzino ID.7 in novim Passatom Variantom odlično dopolnjuje našo ponudbo v višjem srednjem razredu. Zaradi velike prostornosti in visokega dosega je še posebej privlačen za voznike, ki veliko potujejo, in za poslovne stranke.”

Model Tourer kot združitev karoserijskih oblik Variant in Shooting Brake. ID.7 Tourer1 se na zadku bistveno razlikuje od kombilimuzine. Dizajn električnega karavana zaznamuje predvsem dolga strešna linija. Slogovno je avantgardni model Tourer združitev klasične karavanske karoserijske oblike, kot jo ima Passat Variant, in izjemno dinamične karoserije Shooting Brake, kakršno ima Arteon. Dodatna višina na zadku pa tako v primerjavi s kombilimuzino pomeni še dodatno povečanje prostornine prtljažnika: ko je v vozilu ID.7 Tourer1 pet potnikov, lahko vanj spravimo do 605 litrov prtljage. Če v vozilo prtljago naložimo do naslonjal sprednjih sedežev in do stropa, se prostornina poveča na 1.714 litrov; prtljažna površina pa pri tem meri skoraj dva metra.

Zmogljivih 210 kW. Novi Volkswagen bo na evropskem trgu najprej predstavljen kot ID.7 Tourer Pro1 in ID.7 Tourer Pro S1, oba z močjo 210 kW (286 KM) in pogonom na zadnji kolesi. V modelu ID.7 Tourer Pro1 električni motor z energijo oskrbuje baterija s kapaciteto 77 kWh. Pri ID.7 Tourer Pro S1 pa je uporabljena nova baterija s kapaciteto 86 kWh. Baterijo s 77 kWh je na postajah za hitro polnjenje z enosmernim tokom mogoče polniti z največ 175 kW3, baterijo s 86 kWh pa z največ 200 kW3. ID.7 Tourer1 skupaj s kombilimuzino ID.74 in SUV-jem ID.4 izdelujejo v Volkswagnovi najsodobnejši tovarni za električno mobilnost v Emdnu v Nemčiji.

Premiera za klepetalnik ChatGPT. Novi ID.7 Tourer1 bo ob prihodu na trgu opremljen z obsežno serijsko opremo, ki jo lahko vidimo v različici Pro. Serijske posebnosti njene zunanje opreme vključujejo LED-žaromete in zadnje LED-luči, 19-palčna aluminijasta platišča s polirano površino in strešne letve. Notranja in tehnološka oprema vključujeta sistem Keyless Access za odklepanje in zagon brez ključa, predelno mrežo, 10-barvno ambientno osvetlitev, ogrevan večfunkcijski volan, sistem Ready 2 Discover , izpopolnjen projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti, kamero za vzvratno vožnjo, 2-consko avtomatsko klimatsko napravo Air Care Climatronic z inteligentnimi prezračevalnimi šobami in ogrevane sprednje sedeže. Upravljanje nove glasovne asistence IDA poteka z naravnim govorom. Glasovna asistenca poleg upravljanja številnih funkcij vozila v okviru sistemskih omejitev odgovarja tudi na ciljno usmerjena vprašanja z vseh mogočih področij, saj dostopa do spletnih podatkovnih zbirk in se lahko pohvali tudi z novo integriranim klepetalnikom ChatGPT (umetna inteligenca, AI). ChatGPT bo kot posodobitev na voljo naknadno. Še ena novost je opcijska aplikacija Wellness, s katero je prek predhodno konfiguriranih programov mogoče prilagoditi različne funkcije vozila in tako izpopolniti udobje med vožnjo ali med postanki. Poleg tega je ID.7 Tourer Pro1 že tovarniško opremljen s številnimi serijskimi asistenčnimi sistemi.

Opcijska panoramska streha. Tako kot za kombilimuzino ID.74 je tudi za novi ID.7 Tourer1 na voljo panoramska streha Smart Glass. Prosojno streho je mogoče prek sloja PDLC (polimerno razpršeni tekoči kristali) elektronsko preklopiti iz načina prosojno v način neprosojno.

Glavni vidiki

Zunanjost – dizajn in dimenzije

Dinamična proporcionalna razmerja. ID.7 Tourer1 ima večino zunanjih mer enakih kot kombilimuzina ID.74. Oba modela v dolžino merita 4.961 mm; odlikuje ju zelo dolga medosna razdalja 2.971 mm in ustrezno kratki karoserijski previsi. Oba modela ID.74 sta široka 1.862 mm (brez zunanjih ogledal), v višino pa obe karoseriji ID.7 merita 1.536 mm. Modela se med seboj jasno razlikujeta na zadnjem delu karoserije: novi ID.7 Tourer1 zaznamuje strešna linija med C- in D-stebričkom, ki sega daleč proti zadku, zaradi česar model pridobi višino. Daljša streha in bolj strm pokrov prtljažnika omogočata, da ima ID.7 Tourer1 še več prtljažnega prostora.

Sprednji del, zasnovan v vetrovniku. S količnikom zračnega upora 0,24 (glede na opremo) in čelno površino 2,45 m2 je ID.7 Tourer1 izjemno aerodinamičen. Kot že pri limuzini ID.7 se predvsem na sprednjem delu odraža naslednja razvojna stopnja ID. dizajna. Tudi sprednji del je bistveno bolj ostro začrtan ter izkazuje visoko stopnjo natančnosti in kakovosti. Poleg tega so žarometi sedaj ožji; z novimi moduli še bolj spominjajo na človeške poteze. ID.7 Tourer1 bo opcijsko na voljo z matričnimi LED-žarometi IQ.LIGHT5, s katerimi sta vključeni prečna LED-letev levo in desno od osvetljenega znaka VW ter avtomatska funkcija luči Dynamic Light Assist (interaktivne trajno vključene dolge luči, ki ne slepijo nasproti vozečih voznikov).

Podaljšana silhueta. Stransko podobo novega modela ID.7 Tourer1 zaznamuje dolga strešna linija – linija, ki sega proti usmerniku zraka nad zadnjim steklom, se vizualno sklada z dinamičnimi proporcionalnimi razmerji novega Volkswagna. Stranske linije obrobljajo črne, aerodinamično ploske strešne letve. Pod spodnjim robom stranskih stekel izrazita, ostro spodrezana karakterna linija silhueti modela ID.7 Tourer1 daje suvereno, pozitivno napetost. Glede na opremo prav tako aerodinamično optimizirana aluminijasta platišča merijo med 19 in 20 palcev5. Kasneje naj bi se jim pridružila še 21-palčna platišča5.

Zadek s prečno LED-letvijo. Strmi pokrov prtljažnika modela ID.7 Tourer1 poskrbi za samosvoj videz in povečanje tovornega prostora. Vodoravna zasnova zadka deluje široko in mogočno. Ta učinek še povečuje dominantni svetlobni pas z LED-lučmi (opcijsko kot zadnje 3D-LED-luči5 z animiranimi zavornimi lučmi in dinamičnimi smerniki). Glede na opremo je poleg tega lahko osvetljen tudi znak VW v prečni LED-letvi. Prav tako izstopa zgornji del zadka: kabina (strešni stebrički in okenske površine) je vbočena in zato v predelu pod njo nastane mogočna ramenska linija.

Panoramska streha Smart Glas5. ID.7 Tourer1 je opcijsko mogoče konfigurirati s panoramsko streho Smart Glas. Prosojno streho je mogoče prek sloja PDLC (polimerno razpršeni tekoči kristali) v trenutku preklopiti iz načina prosojno v način neprosojno. Preklop se aktivira z upravljanjem na dotik na stropni konzoli ali prek glasovne asistence IDA. Elektronski sloj PDLC v neprosojnem stanju ni pod napetostjo. Kristali v sloju se razporedijo tako, da steklo ni več prosojno. Ko pa dovedemo električno napetost, se kristali razporedijo tako, da lahko skozi steklo spet preseva svetloba. Poleg te vklopne zaščite pred bleščanjem ima strešno steklo tudi premaze, ki odbijajo visokoenergijsko infrardeče sevanje sončne svetlobe, ki bi ob sončnih dnevih segrevalo notranjost. Poleg tega streha Smart Glas odbija toplotno sevanje, ki tako ostane v notranjosti vozila, kar še posebno pozimi pripomore k občutku večjega udobja za potnike.

PRTLJAŽNIK – MAKSIMALNO UPORABEN KARAVANSKI ZADEK TOURER

Prostor za potovanja in prtljago. ID.74 s serijskim projicirnim sistemom s tehnologijo obogatene resničnosti zaznamuje povsem nova in samosvoja arhitektura armaturne plošče. Pri modelu ID.7 Tourer1 je to okolje instrumentov popolnoma prevzeto iz kombilimuzinske različice, enako velja tudi za veliko prostornost v prvi in drugi sedežni vrsti. Za asimetrično deljivo in zložljivo zadnjo klopjo pa je sedaj na voljo prtljažni prostor s še večjo prostornino: pri maksimalni natovorjenosti do naslonjal prve sedežne vrste (do stropa in z vgrajeno predelno mrežo) se prostornina prtljažnega prostora v primerjavi s kombilimuzino poveča s 1.586 na 1.714 litrov. Ko je v vozilu pet oseb, največja prostornina prtljažnega prostora s prtljago, naloženo do višine naslonjala zadnjih sedežev znaša 605 litrov (naslonjalo zadnjih sedežev v pokončnem tovornem položaju); ta vrednost ustreza povečanju za 73 litrov. Dimenzije prtljažnega dna so enake: do zadnje sedežne klopi v dolžino meri 1.075 mm. Če podrete naslonjala zadnjih sedežev, se dolžina skoraj ravne prtljažne površine poveča na 1.948 mm. Maksimalna širina med kolesnimi ohišji meri točno 1.000 mm.

Praktična dopolnilna oprema povečuje možnosti natovarjanja prtljage. Za ID.7 Tourer1 so na voljo praktične funkcije, ki še nadgrajujejo uporabnost karavanskega modela: z natičnim modularnim sistemom za prtljažnik5 je na primer mogoče bliskovito hitro predeliti prtljažni prostor in prtljago pritrditi tako, da ne drsi po prtljažniku. Za red skrbi tudi stranska prtljažna mreža5. Ločeno je na voljo prtljažno korito5, ki prtljažni prostor ščiti pred umazanijo in prav tako preprečuje, da bi se prtljaga premikala po prtljažniku. Poleg tega je na voljo Volkswagnov nosilec za kolesa Compact II5, ki ga je s posebnim mehanizmom mogoče povsem enostavno pomakniti navzdol z nogo. Ker je zadnje luči, vodila in nosilni okvir mogoče zložiti, je nosilec kolesa, ko ni v uporabi, mogoče pospraviti v prtljažnik. Oporna obremenitev pomične vlečne naprave znaša 75 kg, zato lahko brez težav s seboj vzamete tudi dve električni kolesi. In nenazadnje je prostornino prtljažnika v modelu ID.7 Tourer1 za dodatnih 460 litrov mogoče povečati s strešnim kovčkom Comfort5.

POTNIŠKI PROSTOR – NOVA INTERPRETACIJA ARMATURNE PLOŠČE IN UDOBJA

Izpopolnjeni projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti. Novi ID.7 Tourer1 in kombilimuzina ID.74 sta edini vozili v svojem razredu, ki imata serijsko vgrajen projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti. Ta informacije, ki so pomembne za vožnjo, projicira v voznikovo vidno polje, da mu pogleda ni več treba odvračati s ceste. Projicirni sistem z obogateno resničnostjo pa hkrati spreminja arhitekturo armaturne plošče, saj so klasični instrumenti kot redundantna raven informacij postali veliko manjši; tudi zato voznik svoj pogled osredotoča na zaslon projicirnega sistema z obogateno resničnostjo in s tem na dogajanje v prometu. Z modelom ID.7 Tourer Volkswagen predstavlja doslej največjo posodobitev projicirnega sistema z obogateno resničnostjo in uresničuje eno od najpogosteje izraženih želja strank: sedaj je v prikaz poti z obogateno resničnostjo integrirana aktivna navigacija mobilnega telefona, povezanega prek tehnologije Apple CarPlay ali Android Auto. Poleg tega je bil obsežno prenovljen videz funkcij obogatene resničnosti. Mednje sodijo nove in optimizirane animacije ter pozdravna animacija z logotipom VW ob zagonu projicirnega sistema.

MIB4, IDA in ChatGPT. Volkswagen je prenovil tudi koncept strojne in programske opreme serijskega infotainment sistema (MIB4) z 38-centimetrskim (15-palčnim) optično prostostoječim zaslonom na dotik. Interakcijo med voznikom in vozilom ID.74 izpopolnjuje tudi glasovna asistenca IDA. Ta sedaj poleg upravljanja številnih funkcij vozila v okviru sistemskih omejitev odgovarja tudi na ciljno usmerjena vprašanja z vseh mogočih področij, saj dostopa do spletnih podatkovnih zbirk, kot je Wikipedija, in se po novem lahko pohvali z novo integriranim klepetalnikom ChatGPT (umetna inteligenca, AI). Prav tako je nova tudi opcijska aplikacija Wellness.

Udobje na ravni višjega razreda. Z dodatnimi inovativnimi funkcijami, kot so avtomatsko krmiljene prezračevalne šobe z elektronskimi nastavnimi motorji, in opcijskimi sedeži ergoActive5 s funkcijami, kot sta masaža akupresurnih točk in (v različici z vrhunskimi sedeži5) avtomatsko klimatiziranje, oba modela ID.71/4 omogočata udobje na ravni višjega avtomobilskega razreda. Še ena novost je opcijska panoramska streha5 z oznako Smart Glass, pri kateri elektronika steklene plasti preklaplja med načinoma prosojno ali neprosojno – upravljanje poteka bodisi z drsnikom v stropu bodisi prek glasovne asistence IDA.

Podrobnosti o glasovni asistenci IDA. Z novo glasovno asistenco IDA je upravljanje številnih funkcij vozila z naravnim govorom odslej še bolj preprosto. Funkcije po novem vključujejo na primer nastavljanje voznih profilov ali ambientne osvetlitve. Prav tako je novost tudi priklic informacij v oblaku. Mednje na primer sodijo informacije o vremenu, statusi rednih letalskih letov, trenutno stanje športnih dogodkov ali novice. Poleg tega je s spletno integracijo Wikipedije mogoče postavljati vprašanja o vseh mogočih temah. Na splošno zadostujejo naravni stavki, kot na primer “What’s the latest news?” (Kakšne so najnovejše novice?). Poleg tega je novost, da se izgovorjeni ukazi vizualizirajo na zaslonu infotainment sistema. Kot že omenjeno pa je nova tudi integracija klepetalnika ChatGPT v glasovno asistenco.

Podrobnosti o klepetalniku ChatGPT. V prihodnje bodo vozniki in potniki v vseh novih modelih ID. ter v novem Tiguanu in Passatu lahko z glasovno asistenco prek klepetalnika ChatGPT dostopali do podatkovne zbirke umetne inteligence, da si bodo lahko med vožnjo predvajali glasno branje iskanih vsebin. Integracija klepetalnika ChatGPT omogoča številne nove možnosti. Za osebo za volanom se pri uporabi nič ne spremeni – ni treba ustvariti niti novega računa niti namestiti nove aplikacije. Glasovno asistenco se zažene z glasovnim ukazom “Hello IDA” in šele nato se – če dosedanji sistemi ne najdejo odgovora – povpraševanje v anonimizirani obliki posreduje umetni inteligenci. Klepetalnik ChatGPT pri tem ne bo dobil dostopa do podatkov vozila; vprašanja in odgovori se poleg tega v skladu z najvišjo ravnjo varstva podatkov nemudoma izbrišejo.

Podrobnosti o aplikaciji Wellness. Splošna novost v programu ID.7 je aplikacija Wellness, s katero je prek predhodno konfiguriranih programov mogoče prilagoditi različne funkcije vozila in tako izpopolniti udobje med vožnjo ali med postanki. Aplikacija pri tem glede na opremo vozila uporablja funkcije, kot so ambientna osvetlitev, zvok, klimatska naprava, panoramska streha Smart Glass ter klimatiziranje in masaža sedežev. Ustvarjalci zvoka so za aplikacijo Wellness načrtno razvili zvočne pokrajine. Novo aplikacijo In-Car je mogoče zagnati prek infotainment sistema. Na voljo bodo naslednji trije Wellness načini: Fresh Up (osvežitev), Calm Down (sprostitev) in Power Break (odmor). Na primer: način Fresh Up z enim samim klikom zažene predvajanje spodbudnega zvoka, osvežujoče klimatiziranje (prek avtomatske klimatske naprave in prezračevanja sedežev), poživljajočo masažo hrbta ter barvno svež videz ambientne osvetlitve z modrimi in turkiznimi območji; presvetljeni dekorativni elementi na armaturni plošči in v vratnih oblogah ter ozki svetlobni pasovi pod njimi se pri tem v pomirjujočem intervalu spreminjajo iz modre v turkizno in obratno. Hkrati v elementu ID. Light pod vetrobranskim steklom prav tako poteka animacija modre svetlobe. Način je poleg tega mogoče prilagoditi: namesto vnaprej programiranega zvoka lahko na primer ohranite trenutno radijsko postajo ali predvajalni seznam aplikacije Spotify. Prav tako je mogoče kadar koli vključiti ali izključiti masažo in klimatiziranje sedežev. V mirovanju se poleg tega na zaslonu infotainment sistema v Volkswagnu predvajajo primerne animacije. Načina Fresh Up in Calm Down se avtomatsko deaktivirata po 10 minutah, Power Break po 20 minutah. Aplikacija Wellness je del opcijskega paketa notranje opreme in opcijskega paketa notranje opreme Plus. Poleg tega jo bo kasneje mogoče kot dodatno opremo naknadno aktivirati prek funkcije Upgrade.

POGONSKI SISTEMI – DOSEGI, PRIMERLJIVI Z BENCINSKIMI MOTORJI

Veliki dosegi. Novi ID.7 Tourer1 in ID.74 sta opremljena z električnim pogonskim sistemom najnovejše generacije, ki nosi interno oznako APP550. Osrednji modul tega učinkovitega pogona je novi elektromotor z največjo močjo 210 kW (286 KM) in največjim navorom 545 Nm. Elektromotor je integriran v gnano zadnjo premo. Za oskrbo motorja z energijo skrbi litij-ionska baterija, nameščena v sendvič dnu vozila. V kombinaciji z modeloma ID.7 Tourer Pro1 in ID.7 Pro4 baterija omogoča neto kapaciteto 77 kWh (bruto: 82 kWh). Poleg tega bosta oba modela s časovnim zamikom na trgu na voljo kot različici ID.7 Tourer Pro S1 in ID.7 Pro S1 ter bosta opremljena z novo razvito baterijo z neto kapaciteto 86 kWh (bruto: 91 kWh). Trenutne napovedi predvidevajo, da bi lahko novi ID.7 Tourer1 z baterijo s kapaciteto 86 kWh dosegel do 687 km2 (približna vrednost).

Polnjenje z močjo do 200 kW. Modele z baterijo s kapaciteto 77 kWh je mogoče polniti na polnilnih postajah za hitro polnjenje z enosmernim tokom s polnilno močjo do 175 kW3. Baterija, izpraznjena na 10 odstotkov, se tako do 80 odstotkov ponovno napolni v približno 28 minutah. Različice ID.71 z novo baterijo s kapaciteto 86 kWh se na postajah za hitro polnjenje z enosmernim tokom lahko polnijo s polnilno močjo do 200 kW3. S takšno močjo naj bi se baterija z 10 na 80 odstotkov napolnila v bistveno manj kot 30 minutah.

Hitro polnjenje na potovanjih. Na poti inovativni sistem za upravljanje polnjenja in toplotni management poskrbi za predkondicioniranje baterije pred naslednjim postankom za polnjenje z enosmernim tokom. S tem predkondicioniranjem je novi ID.7 Tourer1 in kombilimuzino ID.74 predvsem na daljših relacijah z enim ali več postanki za polnjenje mogoče karseda hitro spet oskrbeti z energijo. Natančneje se baterija pri njem pred postankom za polnjenje po možnosti segreje na idealno temperaturo, da jo je mogoče polniti z visoko močjo. Predvsem pozimi se čas polnjenja zaradi tega lahko skrajša za več minut. Pri aktivnem vodenju do cilja v okviru navigacijskega sistema se predkondicioniranje na poti do naslednje postaje za hitro polnjenje zažene avtomatsko. Če vodenje po poti ni aktivno, je funkcijo mogoče vključiti tudi ročno prek menija za polnjenje v infotainment sistemu.

ASISTENČNI SISTEMI – ASISTIRANA VOŽNJA IN INTELIGENTNO PARKIRANJE

Široka paleta asistenčnih sistemov. ID.7 Tourer1 bo ob prihodu na trgu opremljen najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi, med katerimi so Park Assist Plus5 ter pomnilna funkcija5 za parkirno asistenco. Pomnilna funkcija omogoča popolnoma avtomatsko parkiranje5/6 na razdalji več kot 50 m – na primer na parkirno mesto v službi ali pa pod domači nadstrešek. Ponovno je bil izpopolnjen tudi sistem Travel Assist5, ki se v najnovejši različici imenuje Connected Travel Assist s spletnimi podatki5. Ta sistem (vključuje Lane Assist, sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC) in Emergency Assist) omogoča asistirano vodenje v vzdolžni in prečni smeri6; najnovejša različica pa sedaj na avtocesti nudi tudi asistirano menjavo voznega pasu6 in se sedaj odziva še bolj harmonično kot prejšnja različica. Na novo je bil razvit opozorilnik ob izstopanju6: kot razširitev asistence za menjavo voznega pasu Side Assist lahko v okviru sistemskih omejitev prepreči, da bi potniki odprli vrata, če se od zadaj približuje vozilo (vključno s kolesi). Sistem6 pri tem zvočno in vizualno opozarja ter v primeru akutne nevarnosti za kratek čas prepreči odpiranje ustreznih vrat. Serijsko je prav tako vključena nova generacija funkcije opozarjanja na lokalne nevarnosti: sistem Car2X vozniku pomaga z informacijami o dogajanju v prometu in lahko tako na primer pravočasno opozori na situacije, kot so delo na cesti, nesreča, konec zastoja ali reševalna vozila6. Med serijske asistenčne sisteme spadata tudi asistenca za zaviranje v sili Front Assist in sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Opombe

  1. Predserijska študija.
  2. Napovedani doseg po kriterijih WLTP znaša pribl. 687 km za ID.7 Tourer z neto kapaciteto 86 kWh in pogonom zadaj. Vrednosti dosega po kriterijih WLTP lahko pri serijskih vozilih zaradi opreme odstopajo.
  3. Največja možna polnilna moč. Polnjenje na različnih polnilnih postajah kljub enaki zmogljivosti postaj (kW) lahko poteka različno. Na količino energije, ki se dovaja v baterijo, namreč ne vpliva le zmogljivost postaje (kW), temveč tudi maksimalni polnilni tok. Poleg tega je največja možna polnilna moč odvisna od zunanje temperature, temperature baterije in stopnje napolnjenosti baterije. Navedena maksimalna polnilna moč je po kriterijih WLTP izmerjena pri temperaturi pribl. 23 °C in pri stopnji napolnjenosti od 5 odstotkov naprej. Pri odstopanju od teh spremenljivk lahko tudi polnilna moč odstopa od navedene vrednosti.
  4. ID.7 – poraba električne energije, v kWh/100 km, komb.: 16,3–14,1; emisija CO2 v g/km, komb.: 0; za vozilo so na voljo samo vrednosti porabe in emisij v skladu s postopkom WLTP in ne v skladu z NEVC. Poraba in emisije CO₂ so navedene v razponu, ker so odvisne od izbrane opreme vozila.
  5. Dodatna oprema.
  6. V okviru sistemskih omejitev: voznik mora biti vedno pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti, da mora vozilo voziti preudarno.
Deli novico s prijatelji