Audi Q8 e-tron

  • Večja kapaciteta baterije in večja moč polnjenja
  • Sveža zunanjost, nov oblikovalski slog znamke in dinamične vozne lastnosti
  • Proizvodnja z nevtralno bilanco CO2 in prva uporaba recikliranih materialov pri varnostni komponenti

Z modelom Audi e-tron* je proizvajalec prestižnih vozil leta 2018 vstopil v dobo električne mobilnosti in naznanil začetek električne prihodnosti pri znamki s štirimi krogi. Model je odtlej znanilec novosti v segmentu električnih SUV-jev višjega razreda. Velja za pionirja med električnimi avtomobili in za zgodbo o uspehu, ki bo z Audijem Q8 e-tron* zdaj dobila novo poglavje. Novi Audi Q8 e-tron* kot vrhunski model med električnimi SUV-ji in križanci navdušuje z izpopolnjenim pogonskim konceptom, boljšo aerodinamiko, večjo močjo polnjenja in večjo kapaciteto baterije, na osnovi tega pa tudi s povečanim dosegom, ki meri do 582 km pri SUV-ju in do 600 km pri modelu Sportback (v obeh primerih v skladu s kriteriji WLTP). Znatne spremembe – še zlasti na sprednjem delu vozila – so pri novem paradnem SUV-ju znamke poskrbele za izrazito svež videz.  

Audi po uvedbi modela Audi e-tron* pred približno štirimi leti in po prodaji 150.000 primerkov sistematično sledi svoji časovnici za električno mobilnost in ima trenutno v svoji električni paleti osem modelov. Do leta 2026 jih bo več kot 20. Audi bo takrat na svetovni trg lansiral samo še modele z električnim pogonom. “Z našo korporativno strategijo ‘Vorsprung 2030’ (slov. ‘Prednost

2030′) smo določili datum opustitve motorjev z notranjim zgorevanjem in se jasno odločili, da bo Audi že v obdobju enajstih let izključno električna znamka,” je povedal Markus Duesmann, predsednik uprave družbe AUDI AG. “Novi Audi Q8 e-tron* je z izboljšano učinkovitostjo, večjim dosegom in še bolj izostrenim dizajnom naslednji pomembni predstavnik naše palete električnih modelov. Ljudi želimo z emocionalnimi in obenem funkcionalnimi modeli navdušiti za električno mobilnost.” Tudi Oliver Hoffmann, direktor tehničnega razvoja pri znamki Audi, je izpostavil prednosti za stranke, ki jih prinašajo izboljšave. “Pri novem modelu Q8 e-tron* smo uspeli znatno povečati tako kapaciteto baterije kot tudi moč polnjenja. Tako smo dosegli optimalno ravnovesje med gostoto energije in zmogljivostjo polnjenja ter zagotovili večjo učinkovitost,” je povedal Hoffmann. “Poleg tega smo prilagodili motorje, progresivno krmiljenje in sisteme za uravnavanje podvozja, da bi v vseh izvedbah modela Q8 e-tron izostrili dinamične vozne lastnosti, značilne za Audi.”

Navedena oprema, podatki in cene se nanašajo na ponudbo za nemški trg. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak.

Nov obraz, novo ime in nova celostna grafična podoba

Audi z imenom Q8 jasno sporoča, da je Audi Q8 e-tron* vrhunski predstavnik električnih SUV-jev  in križancev. Q8 e-tron* in Q8 Sportback e-tron* sta že na prvi pogled prepoznavna kot modela  z izključno električnim pogonom. Za to poskrbi nova zasnova sprednjega dela in zadka, ki sistematično nadgrajuje oblikovalski slog Audijevih električnih modelov. Q8 e-tron* kot prestižni električni SUV s svojo zunanjostjo zrcali novo celostno grafično podobo z dvodimenzionalno zasnovo štirih krogov. Nova je tudi oznaka modela z napisom Audi na B-stebričkih.

Izjemna prostornost in vrhunsko udobje

Q8 e-tron* z dolžino 4.915 mm, širino 1.937 mm ter višino 1.619 mm pri modelu Sportback  in 1.633 mm pri SUV-ju zagotavlja vrhunsko udobje in se ponaša z izjemno prostornostjo.  SQ8 e-tron* in SQ8 Sportback e-tron* sta 2 mm nižja in 39 mm širša. Z medosno razdaljo  2.928 mm je tudi pred zadnjimi sedeži na voljo obilo prostora za noge. Velik je tudi prtljažnik, katerega prostornina pri SUV-ju meri 569 litrov, pri modelu Sportback pa 528 litrov. Dodatnih  62 litrov je na voljo v sprednjem prtljažniku.

Tri pogonske zasnove

Pri obeh karoserijskih različicah je mogoče izbirati med tremi pogonskimi zasnovami z električnim štirikolesnim pogonom. Osnovni modelski izvedbi Audi Q8 50 e-tron** (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: – (NEVC); 24,0–20,1 (WLTP); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) in Audi Q8 50 Sportback e-tron** (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: – (NEVC); 23,7–19,5 (WLTP); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) z obema motorjema pri aktivirani funkciji boost razvijeta moč 250 kW, medtem ko navor znaša 664 Nm. Doseg po kriterijih WLTP meri do 491 km (SUV) oz. do 505 km (Sportback).

Audi Q8 55 e-tron** (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: – (NEVC);

24,4–20,6 (WLTP); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) in Audi Q8 55 Sportback e-tron**  (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: – (NEVC); 24,1–19,9 (WLTP); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) z obema motorjema pri aktivirani funkciji boost razvijeta moč 300 kW, navor pa znaša 664 Nm. Doseg po kriterijih WLTP meri do 582 km oz. pri modelu Sportback do 600 km. Najvišja hitrost je pri izvedbi Q8 50 e-tron** (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: – (NEVC); 24,0–20,1 (WLTP); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) omejena na 200 km/h.

Najzmogljivejši modelski različici Audi SQ8 e-tron** (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: – (NEVC); 28,0–24,6 (WLTP); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) in Audi SQ8 Sportback e-tron** (poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: – (NEVC); 27,0–23,5 (WLTP); emisija CO2 v g/km, kombinirana: 0) poganjajo trije motorji, ki zagotavljajo navor 973 Nm in pri aktivirani funkciji boost razvijejo moč 370 kW.

Doseg modelov S meri do 494 km (SUV) oz. do 513 km (Sportback). Najvišja hitrost je omejena na 210 km/h.

Večja kapaciteta baterije in večja moč polnjenja

Ponudba vključuje dve velikosti baterije. Pri izvedbi Q8 50 e-tron* ima baterija neto kapaciteto  89 kWh (bruto 95 kWh), pri obeh zmogljivejših različicah Q8 55 e-tron* in SQ8 e-tron* pa neto kapaciteto 106 kWh (bruto 114 kWh). S prilagoditvijo upravljanja baterije se je povečala tudi uporabna kapaciteta baterije. Na postajah za hitro polnjenje (HPC) največja moč polnjenja pri izvedbi Audi Q8 50 e-tron* znaša 150 kW, pri različicah Q8 55 e-tron* in SQ8 e-tron* pa celo  170 kW. Veliko baterijo je med postankom za polnjenje mogoče napolniti od 10 do 80 odstotkov  v približno 31 minutah, kar po kriterijih WLTP v idealnem primeru ustreza dosegu do 420 km.  Na polnilnem stebričku za polnjenje z izmeničnim tokom ali na domači polnilni postaji se Audi Q8 e-tron* polni z močjo do 11 kW. Opcijsko je mogoče polnjenje z izmeničnim tokom z močjo 22 kW. Audi Q8 50 e-tron* se v idealnih pogojih z izmeničnim tokom povsem napolni v nekaj manj kot 9 urah in 15 minutah (22 kW: v nekaj manj kot 4 urah in 45 minutah). Pri veliki bateriji ta čas  znaša približno 11 ur in 30 minut pri polnjenju z 11 kW in približno 6 ur pri polnjenju z 22 kW.  Audi Q8 e-tron* je serijsko na voljo s funkcijo Plug & Charge. Ta omogoča, da se avtomobil na združljivih polnilnih stebričkih ob priklopu polnilnega kabla avtorizira sam in zažene postopek polnjenja. Obračunavanje poteka popolnoma avtomatsko. Nova storitev polnjenja Audi charging, ki bo na voljo v letu 2023 in bo nadomestila obstoječo storitev e-tron Charging Service, bo omogočila udoben dostop do okoli 500.000 javnih polnilnih točk širom po Evropi. Načrtovalnik poti za modele e-tron učinkovito pomaga vozniku pri iskanju polnilnih mest vzdolž poti.

Deli novico s prijatelji